Prevoz čebel-Tipska avtomobilska prikolica

Debate o društvu, portalu, problemih, novicah in aktivnostih.

ModeratorCOLON alešD

BUTTON_POST_REPLY
sadjar
PrispevkovCOLON 78
PridruženCOLON Po Mar 08, 2010 12:08 pm

Prevoz čebel-Tipska avtomobilska prikolica

OdgovorCOLON # 40192Odgovor sadjar
To Mar 09, 2010 11:20 pm

Pozdravljeni! Začel bi z debato kakšno mnenje imate o novi prikolici s kontejnarjem za 8 panjev,ki je bila omenjena v Čebelarju št.3. Ta zadeva bo vrjetno draga glede na to,da je iz aluminija.Ima kdo kakšen predlog kako čim ceneje do prevozne enote za manše čebelarstvo? Lp

davca
PrispevkovCOLON 550
PridruženCOLON To Okt 16, 2007 6:13 pm
KrajCOLON Ljubljana

OdgovorCOLON # 40193Odgovor davca
To Mar 09, 2010 11:43 pm

Živjo!
Pravzaprav je pogovor oz. debata okoli prevozne enote potekala tukaj:
http://new.slovenski-cebelarji.com/foru ... php?t=2811
Nekaj podatkov se tam tudi nahaja.
LP
Zadnjič spremenil 2, dne davca, skupaj popravljeno 0 krat.
Unus pro omnibus et omnes pro uno - Eden za vse in vsi za enega

medko
PrispevkovCOLON 19
PridruženCOLON Pe Avg 24, 2007 12:14 pm
KrajCOLON gorenjska

OdgovorCOLON # 40194Odgovor medko
To Mar 09, 2010 11:51 pm

Pomanjkljivosti prikolic in kontejnerčkov so:
- avto mora biti težak in zelo priporočljivo je da ima 4*4 pogon, drugač se takoj na vsakem travniku vkopaš
- prikolica skoraj nujno rabi naletno zavoro in mora imeti precej veliko nosilnost
- pritrditev kontejnerčka na prikolico mora biti precej močnejša od kakega gurtnanja, torej privijačeno
- če se ta kontejenerček pelja na 150 km oddaljeno pasišče ali več, odpade vsa ekonomika takoj, sploh pri 8 panjih
- problem že tudi pri 8 panjih na prikolici je točenje medu, saj če pobiramo sate, se med do doma že prav lepo cedi iz satov, točenje na terenu pa zahteva še precej dodatne opreme, dobro, hitro točilo ter ZELO dobro zaščito pred čebelami v brezpašnem obdobju
- pregledi oz prevoz za preglede stane, ker se porabi kar precej časa,bencina in zelo hitro se nam zgodi, da ko pridemo do čebel, da ugotovimo, da smo pozabili kup stvari

Prednosti prikolic in kontejerčkov so:
- dobimo večjo količino medu in tudi sortni med

Koliko bo ta prikolica s kontejenrčkom všeč posameznemu čebelarju je pa predvsem odvisno kako vsak posameznik hoče čebelarit. Če se bo odločil, da bo čebelaril doma ali da bo vozil čebele s kamjonom, ker so mu prikolice premajhne, seveda ne bo z njimi zadovoljen. za nekoga bodo pa ravno prav velike.

levstek008
PrispevkovCOLON 1676
PridruženCOLON Če Maj 22, 2008 1:46 pm

OdgovorCOLON # 40210Odgovor levstek008
Sr Mar 10, 2010 1:35 pm

Za kakšne bljižne prevoze je še kar uporabno, če imaš več takih "čebenjakov" toliko bolj.(ena prikolica-več mobilnih čebenjakov). Po moje bo stvar kar draga za nakup, tako da malo" šlosarskega" znanja in veliko volje lahko zadeva v lastni režiji zelo zelo poceni

Sam imam v "glavi" že načrt kako napraviti paleto za 15 nakladnih panjev :) in sicer po varjanti hrvaškega čebelarja.

http://www.pcela.hr/forum/viewtopic.php?f=73&t=3041

Nekaj takega, samo še sredinska vrsta, ki se na stojišču izvleče.

lp matej

medko
PrispevkovCOLON 19
PridruženCOLON Pe Avg 24, 2007 12:14 pm
KrajCOLON gorenjska

OdgovorCOLON # 40224Odgovor medko
Sr Mar 10, 2010 3:23 pm

Tak kontejnerček lahko si skoraj vsak naredi tudi sam. In res so na začetku zelo mamljivi, da jih ima lahko čebelar več in jih nato prestavlja. Zadeva se pa zakomplicira v dolžini prevoza. Na gorenjskem je težko te kontejenrčke "malo "prestavljati, torej na kratke razdalje. Akacija je najbližja dobrih 100 km stran. In če se nekdo odloči za prevažanje, je skoraj nujno da pelje na to pašo, seveda če vse OK kaže. In tako se začnejo ti kontejnerčki prestavljati po dobrih 100 km v eno stran in na koncu se celo noč furaš kot po jajcih, da te kontejenrčke nekam pripelješ in na koncu si zjahan, prepeljanih pa nimaš skoraj nič panjev.
Drugi problem je medved, recimo dobra gozdna paša je na Notranjskem in tam je treba take kontejenerčke ustrezno zaščititi, če hočemo da kaj od njih ostane.
Pa še en problem je. Ko peljemo čebele na pašo je zelo pametno vedeti ali medi, kdaj je nehalo mediti in če smo v brezpašnem obdobju koliko je minusa. Brez tega podatka se skoraj ne da čebelarit. Sploh če nimamo veliko izkušenj. Torej rabimo tehtnico, ki nam pošilja podatke. Lahko si malo pomagamo s podatki iz napovedovalne službe, samo to je bolj okvirno.
LP

medko
PrispevkovCOLON 19
PridruženCOLON Pe Avg 24, 2007 12:14 pm
KrajCOLON gorenjska

OdgovorCOLON # 40237Odgovor medko
Sr Mar 10, 2010 7:46 pm

Postavljanje teh panjev je možno na več načinov. Od raznih dvigovalk, do dviganja preko navojnih palic.. vse ima prednosti in slabosti.
Ja glede vožnje je pa tako, da je treba zelo previdno to okol furati. Kak čebelar je tudi stresel kako prikolico, sploh če je na njej preveč panjev. Tudi na AC.
Ampak ponavadi po asfaltu in makadamu ni problemov. Problemi se pa začnejo skoraj takoj na raznih blatnih, travnatih površinah, lahko je dovolj že minimalen klanec. Dostikrat se prevaža ko je trava mokra od dežja ali pa od močne rose in če imamo pogon samo spredaj se zelo hitro ustavimo. Navadno je problem zadnjih nekaj metrov pred samo postavitvijo. Še težje pa je, če napol polne panje hočemo odpeljati, ko je prikolica še toliko bolj obtežena.
Glede terena pri prevozu se je tako ali tako treba pozanimivati pred samim dovozom čebel na stojišče in že takrat lahko pri belem dnevu ocenimo ali bomo imeli probleme s dovozom ali ne.

lesi
PrispevkovCOLON 74
PridruženCOLON Če Sep 29, 2005 6:39 pm
KrajCOLON Brežice

OdgovorCOLON # 40239Odgovor lesi
Sr Mar 10, 2010 8:12 pm

Ko takole berem vaše prispevke, mi nekateri gredo prav na smeh, ko kr neki pišejo in kritizirajo.

Sam sem naredil dva prevoznika od a do ž in zadeva pride nekoliko ceneje, vendar verjemite, da vzame veliko časa in skakanja, da najdeš poceni in seveda tudi kakovosten material. PNi samo varjenje, včasih rabiš tudi kakšen izračun. Kot sem že rekel imam dva prevoznika. kar sem pri prvem naredil narobe sem pri drugem popravil napake.

Sam sem videl ta prevoznik za prikolico (AŽ 10 8 kom), priročna zadeva. Z gurtnami se pričvrsti spredaj in vzadaj, tako dani varijante, da bi se zadeva preobrnila. Kar je pa najlepše en sam ga lahko postavi na stojišče.

Res pa je, da z njo ne moreš dirkati , z normalno vožnjo pa ne bo nikakršnih težav.

Ker je to lahek priklopnik do 750 kg,, ni potrebne registracije priklopnika ampak ga lahko pripnemo na avtomobil, ter vzadaj namestimo tretjo tablico.

če je dež imaš streho, pa še prikolico je več namenska. Zadeva pa ni iz aluminija, kar bi koštalo uffff.... je pa vroče cinkana.

Za majhne čebelarje (lahko tudi hobi ), sem mnenja da je zadeva zelo v redu.


P.S:
Da ne bo pomote to ne bo prišlo v poštev za čebelarje, ki imajo več kot 30 panjev oz. ki od tega živijo.

medko
PrispevkovCOLON 19
PridruženCOLON Pe Avg 24, 2007 12:14 pm
KrajCOLON gorenjska

OdgovorCOLON # 40240Odgovor medko
Sr Mar 10, 2010 8:30 pm

meni gre pa na smeh, ko berem o raznem gurtnanju. pač vsak po svoje. In tudi lahek priklopnik je s takim kontejenerjem in s polnimi 8 panji maximalno obremenjen.
In če gre kaj narobe, tega ne zdrži 10 gurtnen.

alešD
PrispevkovCOLON 50
PridruženCOLON Ne Avg 21, 2005 11:44 am
KrajCOLON ©kofja Loka - okolica

OdgovorCOLON # 40242Odgovor alešD
Sr Mar 10, 2010 10:30 pm

Sam tudi mislim, da za čebelarje, ki imajo nekoliko več čebeljih družin, tovrstne prikolice ne pridejo ravno v poštev.

Vendar pa za čebelarje, ki imajo tja do 20 - 30 naseljenih panjev, lahko pomenijo dobro pridobitev različnih sortnih medov, ki jih sicer v svojem okolju nimajo. Poleg tega se lahko na ta način pri teh čebelarjih reši pomanjkanje svojega medu v spomladanskem času, kar tudi ni tako redko - pri ljubiteljskih čebelarjih, ki sicer čebelarijo stacionarno. Tako, da tovrstne enote sigurno imajo neko prihodnost. Seveda čebelar ne sme gledati tovrstno prevozništvo preveč skozi ekonomski izračun...

Pri potepanju po Sloveniji sem lani zgodaj spomladi pri Litiji naletel na te prevozne enote:

Slika

Slika

Slika

Niso sicer najnovejše, vidi pa se, da jih čebelar, kdorkoli že je, kar pridno vozi naokoli. Kaj mislite o njih?
še vedno je lepo biti èebelar

lesi
PrispevkovCOLON 74
PridruženCOLON Če Sep 29, 2005 6:39 pm
KrajCOLON Brežice

OdgovorCOLON # 40246Odgovor lesi
Če Mar 11, 2010 8:35 am

medko napisal/-aCOLONmeni gre pa na smeh, ko berem o raznem gurtnanju. pač vsak po svoje. In tudi lahek priklopnik je s takim kontejenerjem in s polnimi 8 panji maximalno obremenjen.
In če gre kaj narobe, tega ne zdrži 10 gurtnen.
Kaj se tiče gurten, imaš jih več vrst za večje obremenitve. Kaj misliš, kako pa vozniki na tovornjakih zavarujejo tovor neglede na to ali ima ponjavo ali ne. Z gurtnami.

Uporabniški avatar
Pike
PrispevkovCOLON 1479
PridruženCOLON Ne Apr 04, 2004 10:10 pm
KrajCOLON Kamnik
CONTACTCOLON

OdgovorCOLON # 40249Odgovor Pike
Če Mar 11, 2010 10:52 am

Gurtni se lepo po slovensko reče vezni trak. Da bodo v vseh koncih Slovenije vedeli o čemu govorite.

Fizikalec
PrispevkovCOLON 6493
PridruženCOLON To Feb 03, 2004 9:35 pm

OdgovorCOLON # 40277Odgovor Fizikalec
Če Mar 11, 2010 4:51 pm

lesi napisal/-aCOLONKaj se tiče gurten, imaš jih več vrst za večje obremenitve. Kaj misliš, kako pa vozniki na tovornjakih zavarujejo tovor neglede na to ali ima ponjavo ali ne. Z gurtnami.
Ja pa so že marsikdaj izgubili tovor kljub temu z razliko, da je čebele malo težje pobrat in ponovno naložit jaz zagotovo nebi nikoli pelo čebel, če enota-kontejner ni privijačen za noben denar ne.....
Da ne govorimo o morebitnih odškodninskih tožbah, če pride do nesreče, opikajo reševalne ekipe itd...
Potem pride tehtanje, homologacija in potem je ta prevoz drag tako, da bi lahko z boingom vozo nekaj let :D

volk
PrispevkovCOLON 2074
PridruženCOLON Če Apr 10, 2008 2:18 pm
KrajCOLON Zemlja

OdgovorCOLON # 40285Odgovor volk
Če Mar 11, 2010 7:38 pm

Vprasanje je ekonomija.Ali se splaca peljati 10 druzin na paso.Primer:
Peljem na primorsko na akac.100km poti.Jih imam dol 15 dni,kar pomeni da moram vsaj 4 krat biti tam.To je 800 km voznje.Da ne govorim o casu,da vsak peti dan zapravim za tistih 10 druzin.In recimo,da dajo v povprecju po 20 kg medu.To je 200 kg.Pa ne dajo.CE to prodajas sam,potem dobis tistih 1000 evrov,ce pa v Medex,pa precej manj.

Potem je ze bolje eno Zastavo kupit,ali pa TAMa,pa gor imet vsaj 40 ali 50 druzin.30 je ze malo premalo.
Drugo so pasni redi.Primer:Na 500 ha kostanja so 3 stojisca za prevozne enote.Vem za primer,ko clovek z 6 nakladnimi panji zapolne eno tako stojisce.Ce bi veliko upokojenskih in ljubiteljskih cebelarjev prevazalo,potem bi hitro pasisc zmanjkalo,in bi slo poklicnim cebelarjem,ki prevazajo,za nohte.Sploh,ker se nek upokojen cebelar bolje zastopi z vodstvom drustva,nek mladi cebelar pa velikokrat naleti na probleme z drustvi.

Torej bi morali biti dostopni podatki o drevesnih vrstah za mikrolokacije,potem podani podatki o povprecnih donosih,potem izracuni za mozno stevilo druzin na mikrolokacijo,in potem pasni redi,ki ne bi dolocali stevila stojisc,pac pa stevilo pripeljanih druzin na mikrolokacijo.
No teh podatkov pa drustva niso sposobna spravit skupaj,se instituti ne.Le cebelarjev obcutek,pa velikokrat kak prepir z drustvom.
Narava je dekle lepotica,
Ko je voljna,
sama se preda,
ko jo posilis,
Ubiti te da!

sadjar
PrispevkovCOLON 78
PridruženCOLON Po Mar 08, 2010 12:08 pm

OdgovorCOLON # 40558Odgovor sadjar
Ne Mar 21, 2010 11:19 pm

Živjo!
Bi malo vprašal tisti,ki ste bili na sejmu kako bi ocenili to prevozno enoto.
Jaz ravno nisem bil navdušen,konstrukcija mi ni delovala ravno stabilna,močna. Noge ,ki se vse skupj držijo se mi zdi ,da so nareje samo ,kot da bi pripeljav enoto na ravno betonsko ploščo! Kako bo pa to na terenu pa zgleda,da niso pomislili.
Kaj pa vi mislite? Lp

levstek008
PrispevkovCOLON 1676
PridruženCOLON Če Maj 22, 2008 1:46 pm

OdgovorCOLON # 40559Odgovor levstek008
Po Mar 22, 2010 1:17 am

Ne vem, meni se tiste nosilne noge niso zdele švoh. Tako, na oko- če ima kontejner poln cca.600kg, pomeni 150kg na posamezno podporno nogo, kar sploh ni kriza. Bi pa lahko bil problem pri polni prikolici v kakšnem ovinku zaradi visokega težišča!! Taka reč se rada prehitro prevrne!!

Pa tudi cena se mi zdi kar močna za nekaj cevnih profilov!!

lp matej

Uporabniški avatar
Kočevski med-ved
PrispevkovCOLON 3212
PridruženCOLON Pe Apr 02, 2004 9:18 pm
KrajCOLON KOCEVJE - KOSTEL
CONTACTCOLON

OdgovorCOLON # 40562Odgovor Kočevski med-ved
Po Mar 22, 2010 9:02 am

Še tri posnetke prikolice iz sejma, morda je kdo med vami na fotografijah.

Slika

Slika

Slika

Ta prikolica je lepa, primerna pa je le za krajše seljenje na paše. Okoli 20-30 km od stalnega stojišča.

Lp
LP
Koèevski med-ved

pavel
PrispevkovCOLON 266
PridruženCOLON To Maj 31, 2005 10:35 am

OdgovorCOLON # 40572Odgovor pavel
Po Mar 22, 2010 4:29 pm

Jaz sem malo pogledal, ampak bolj okvirno.
kontejner nekaj čez 600€
prikolica z naletno zavoro nekaj čez 800€
prikolica brez naletne zavore nekaj čez 600€

pavel
PrispevkovCOLON 266
PridruženCOLON To Maj 31, 2005 10:35 am

OdgovorCOLON # 40573Odgovor pavel
Po Mar 22, 2010 4:36 pm

Sadjar res je, samo to je z prikolico brez naletne zavore.

Fizikalec
PrispevkovCOLON 6493
PridruženCOLON To Feb 03, 2004 9:35 pm

OdgovorCOLON # 40574Odgovor Fizikalec
Po Mar 22, 2010 4:43 pm

Mene je kr smeh prijel, ko sem to gledal sem zelooo hitro šel naprej...

volk
PrispevkovCOLON 2074
PridruženCOLON Če Apr 10, 2008 2:18 pm
KrajCOLON Zemlja

OdgovorCOLON # 40581Odgovor volk
Po Mar 22, 2010 9:07 pm

za ta dnar ze dobis starega dojca z kontejnerjem.
Narava je dekle lepotica,
Ko je voljna,
sama se preda,
ko jo posilis,
Ubiti te da!

podlasca
PrispevkovCOLON 132
PridruženCOLON So Dec 19, 2009 8:00 pm
KrajCOLON Radomlje

OdgovorCOLON # 40583Odgovor podlasca
Po Mar 22, 2010 10:39 pm

Fizikalec napisal/-aCOLONMene je kr smeh prijel, ko sem to gledal sem zelooo hitro šel naprej...
Škoda, Fizikalec, da si nisi bolj podrobo ogledal mogoče bi si jo pa omislil :D :D :D
Če si pa ceno pogledal ti je pa sploh smešn ratal,600+ evrov samo za nadgradnjo brez prikolice in panjev hudooo
Bila je tudi nadgradnja za dostavnik 3500kg skupne mase, če sem si prov zapomnil 1700 evrov v velikosti 16-ih trietažnih až panjev.
to se mi je zdelo bolj mikavno.

Uporabniški avatar
Micky
PrispevkovCOLON 586
PridruženCOLON Ne Jan 29, 2006 5:15 pm
KrajCOLON Cerknica

OdgovorCOLON # 40587Odgovor Micky
To Mar 23, 2010 7:01 am

volk napisal/-aCOLONza ta dnar ze dobis starega dojca z kontejnerjem.
Ja, ja, sam ga kar naprej popravljaš. Pa še to; čebelar, ki čebelari s 15 panji ne rabi dojca. Rabi ravno nekaj takega, kar je bilo prikazanega na sejmu. Ne rečem pa, da se ne bi dalo kaj bolje naredit.
Nekateri pozabljate, da nimamo vsi 300 panjev. Na bližnje paše se pa splača peljat tud 10 panjev.
Naj medi ! (pardon, naj vam èimveè èebel preživi)

Emil

volk
PrispevkovCOLON 2074
PridruženCOLON Če Apr 10, 2008 2:18 pm
KrajCOLON Zemlja

OdgovorCOLON # 40588Odgovor volk
To Mar 23, 2010 10:08 am

Ja in z 10 panji zapres pasisce.In tisti z 70 panji ostane brez lokacije.In stocis tiste 100 ali pa 150 kg medu.Ko bi ga oni z 70 panji 1000 kg.
In prikolica se ti povrne po kar nekaj letih.Stari dojc pa lahko ze v prvem.
In prikolice ni treba popravljat.Ker tam ni kaj popravljat.Ker rabis vozilo,da jo prepeljes.Torej nima avtonomije.Stari dojc pa rabi kljuc in se peljes.Ceprav rabi kako popravilo.Pa ne veliko,ker ne naredis z njim 10000 km na leto,pac pa morda nekaj 100.Ali pa se to ne.
Narava je dekle lepotica,
Ko je voljna,
sama se preda,
ko jo posilis,
Ubiti te da!

Uporabniški avatar
Micky
PrispevkovCOLON 586
PridruženCOLON Ne Jan 29, 2006 5:15 pm
KrajCOLON Cerknica

OdgovorCOLON # 40589Odgovor Micky
To Mar 23, 2010 10:29 am

volk napisal/-aCOLONJa in z 10 panji zapres pasisce.In tisti z 70 panji ostane brez lokacije.In stocis tiste 100 ali pa 150 kg medu.Ko bi ga oni z 70 panji 1000 kg.
In prikolica se ti povrne po kar nekaj letih.Stari dojc pa lahko ze v prvem.
In prikolice ni treba popravljat.Ker tam ni kaj popravljat.Ker rabis vozilo,da jo prepeljes.Torej nima avtonomije.Stari dojc pa rabi kljuc in se peljes.Ceprav rabi kako popravilo.Pa ne veliko,ker ne naredis z njim 10000 km na leto,pac pa morda nekaj 100.Ali pa se to ne.
Veš kaj, vsak ima pravico peljat čebele na pašo. In če se bom jaz s svojimi 25 panji prej prijavil za pašo kot ti s svojimi 150 bom pač tam jaz. Tule si pa malo mimo usekal. Sam se odločaš s koliko panji boš čebelaril.
Naj medi ! (pardon, naj vam èimveè èebel preživi)

Emil

levstek008
PrispevkovCOLON 1676
PridruženCOLON Če Maj 22, 2008 1:46 pm

OdgovorCOLON # 40590Odgovor levstek008
To Mar 23, 2010 10:33 am

Mi je pred časom en starejši čebelar ponujal dojca skoraj zastojn( Tam 5500, uni ki ma motor naprej, neka ex-vojaška reč) Panji skoraj prazni, vse skupaj bolj bogo.

Pa malo pogledam "ta stroj", in se zamislim, ter rečem: če se imaš rad, nikakor s tem na cesto, niti 100m.

Zavorne cevi preperele, bog vedi kakšne so zavorne obloge, priči so gnezdli sredi motorja, skratka, vse skupaj vredno, kolikor je staro železo!!(motorja sploh nisem poskušal užigat, se mi je zdela misija nemogoče)

Pa mi pravi, samo malo poštimat, pa je taprav stroj( ga nisem hotel užalit, da je to lahko stroj smrti :D :D )

Edina rešitev je bila, da ta kamijon zapreže za drugega z"šlepštango" in direta na Dinos( če ne bi prej po poti razpadel). Verjamem, da temu čebelarju ta dojc pomeni ogromno, tako, iz sentimentalnih vidikov, iz neke navezanosti, jaz sem pa videl samo kup stroškov in nevšečnosti preden bi stvar stekla!!

Tako, da previdno z nakupi takih" strojev"!!

lp matej

bostek
Site Admin
PrispevkovCOLON 870
PridruženCOLON Sr Jul 15, 2009 7:31 am
KrajCOLON kozjansko

OdgovorCOLON # 40591Odgovor bostek
To Mar 23, 2010 10:37 am

Hja pri takšnih starejših dojcih je kar dosti "šraufanja". Sosed ima 2 in se malo bolj vozi in ima doma še mehanično garažo :) Se pravi da kar dosti popravlja. Je pa res da bi naredil čebelarski manj kilometrov.
Učite se teorije, drugače boste ostali celo življenje v praksi pračebelarja (August b. Berlepš)

Uporabniški avatar
Pike
PrispevkovCOLON 1479
PridruženCOLON Ne Apr 04, 2004 10:10 pm
KrajCOLON Kamnik
CONTACTCOLON

OdgovorCOLON # 40593Odgovor Pike
To Mar 23, 2010 2:58 pm

levstek008 napisal/-aCOLONMi je pred časom en starejši čebelar ponujal dojca skoraj zastojn( Tam 5500, uni ki ma motor naprej, neka ex-vojaška reč) Panji skoraj prazni, vse skupaj bolj bogo.

Pa malo pogledam "ta stroj", in se zamislim, ter rečem: če se imaš rad, nikakor s tem na cesto, niti 100m.

Zavorne cevi preperele, bog vedi kakšne so zavorne obloge, priči so gnezdli sredi motorja, skratka, vse skupaj vredno, kolikor je staro železo!!(motorja sploh nisem poskušal užigat, se mi je zdela misija nemogoče)

Pa mi pravi, samo malo poštimat, pa je taprav stroj( ga nisem hotel užalit, da je to lahko stroj smrti :D :D )

Edina rešitev je bila, da ta kamijon zapreže za drugega z"šlepštango" in direta na Dinos( če ne bi prej po poti razpadel). Verjamem, da temu čebelarju ta dojc pomeni ogromno, tako, iz sentimentalnih vidikov, iz neke navezanosti, jaz sem pa videl samo kup stroškov in nevšečnosti preden bi stvar stekla!!

Tako, da previdno z nakupi takih" strojev"!!

lp matej
Meni pa ni večjega veselja, kot neko vozilo ponovno obuditi k življenju. Moja generalno obnovljena vozila so vsa propadal in sem jih obudil k življenju. Vsa imajo certifikat starodobnega vozila pri SVAMZ.

Imam genaralno restavrirano do zadnjega vijaka naslednja vozila TAM-a 5000 letnik 1979, Zastavo 750 SC letnik 1979 (drugi lastnik), MZ TS 250/1 letnik 1979 (drugi lastnik), Kawasaki GPZ 900r 1984 ( osmi lastnik), Colibri 123 letnik 1958 (tretji lastnik) Vse je registrirano in popolnoma brezhibno.

levstek008
PrispevkovCOLON 1676
PridruženCOLON Če Maj 22, 2008 1:46 pm

OdgovorCOLON # 40594Odgovor levstek008
To Mar 23, 2010 4:21 pm

Ja Pike, res sem vesel da še kdo obnavlja stara vozila- za to moraš imeti izkušenje in materjala oz. imeti vir informacij, kje kaj dobiti. Čisto isto kot jez, ko se ukvarjam z restavriranjem pohištva. Če ne veš kje kako zakaj, je bolje, da se ne lotiš, kar velja tudi za mene, če bi se lotil obnove dojca-nimam pojma!

lp matej

Fizikalec
PrispevkovCOLON 6493
PridruženCOLON To Feb 03, 2004 9:35 pm

OdgovorCOLON # 40596Odgovor Fizikalec
To Mar 23, 2010 5:59 pm

TAM bo vozil z taskimi ali drugačnimi cevmi moj je bil letnik 67 je še zmer v pogonu in vozi.
Problem čebelarjev je ravno "perfekcionizem" zato se vsakemu zatakne. Obnova tama je dokaj enostavna ne rabiš veliko znanja...

Fizikalec
PrispevkovCOLON 6493
PridruženCOLON To Feb 03, 2004 9:35 pm

OdgovorCOLON # 40598Odgovor Fizikalec
To Mar 23, 2010 6:47 pm

Saj, če je vozilo kolk tolk ok niti nimaš kaj delat. Jaz sem mojega prenovil, ko sem ga kupo tam leta 98 se mi zdi pa sem edino zavore uredil pa pleh. 2 leti nazaj ga je kupil g. Vidmar tule je tud na forumu in uspešno vozil z njim edino kr je naredo, da ga je ponovno prebarval. Ta vozila so čista mehanika torej rabiš ključ pa kladivo :D za eventualno popravilo. Meni v 10 letih ni crknilo nič razen zaganjaš je 1x spusto dušo to pa je vse. Tu pa tam kaka zavora mal šteka to pa je težava, ker tak kamion stoji večino časa težijo zavore tud na MB-ju rabiš par km, da se zbrusijo pa je.

Čebelar,če hočeš bit malo "večji" moraš pač biti malo "tehničen tip" to ni za ljudi z 2 levima rokama ali za kakega pisarniškega črva razen, če so dobri menegerji in zeloooo drago prodajat znajo. Če hočeš živet od tega treba 99% zadev "naredi si sam" oziroma lastna režija. Kr se tiče motorjev in zahtevnejših komponent pa so za ta namen mehaniki in tega tudi jaz ne dregam razen pripravim po dogovoru z mehanikom. Vse ostale zadeva pa so pač tko cenejši je štart hitrejši je dobiček....

BUTTON_POST_REPLY

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 1 in 0 gostov